top of page

ČAROBNA NINA:Sve je moguce ako dovoljno radite na tome! (EKSKLUZIVNI INTERVJU) (FOTO)

Verovatno kada kažemo ime i prezime Nina Radojicic, svi pomislimo na našu predstavnicu iz Eurosonga 2011. Ko je zapravo Nina i cime se bavi?

Nina Radojicic je 27ogodisnjakinja koja zavrsava doktorske studije na Univerzitetu u Melburnu, bavi se istrazivackim radom, ali I muzikom, srecno zaljubljena.

2. Kako je došlo do eurosonga i kakva su ti sečanja na isti?

Za sve je krivac bio Youtube. Snimak mog nastupa na FEDEMUS-u 2008. u Dečjem kulturnom centru videla je kompozitorka Kristina Kovač, pozvala me I pitala da li bih pevala njenu pesmu “Caroban” na nacionalnom izboru za Evrosong! Sledeceg dana smo se nasle, zapocele saradnju i pobednički tandem za Evrosong je rođen.

Iako je proslo vec 6 godina od tad, sećam se mnogih detalja. Celokupno iskustvo je bilo neverovatno, počev od trenutka kada je sam prvi put zapevala pesmu, pa sve do samog trenutka izlaska na scenu pred 50 hiljada ljudi u areni. Mislim da mi upravo to i pada na pamet kada Evroviziju danas neko spomene – fenomenalan osećaj koji te preplavi kad izađeš pred toliko ljudi i shvatiš da je to tvoj trenutak da pokažeš šta umeš i doživiš šta si oduvek sanjao.

  1. 3. Da li bi ponovo isla na Eurosong ?

To je pitanje koje mi cesto ljudi postavljaju! Evrovizija je jedno prelepo iskustvo, tako da nikad se ne zna :)

  1. 4. Večina predstavnika nakon eurosonga iskoristi tu slavu da izgradi muzicku karijeru, ti si cini mi se povukla se, koji je razlog za to?

Prvenstveno, nisam sigurna kome je tacno od nasih predstavnika (a da nije bio poznat pre toga) Evrovizija donela uspesnu I slavnu muzicku karijeru na nasoj sceni, I da jedino od svog mizickog rada mogu da zive?

Moje licno iskustvo je bilo sledece. Nakon Eurosonga, s obizrom da sam bila 3. godina studija u Beogradu, zelela sam da zaokruzim svoje obrazovanje, tako da sam se posvetila ucenju I nadoknadi vremena kako bih zavrsila master studije iz farmacije u roku. U medjuvremenu, nisam se odrekla muzike, nastupala sam sa svojim bendom, ali konkretnih ponuda da se bavim pop muzikom u Srbiji nisam dobila. Odmah nakon zavrsetka mastera, moj decko Veljko I ja smo oboje dobili prestizne stipendije australijske vlade da nastavimo dalje da se usavrsavamo kroz doktorske studije u Melburnu. To je bila fenomenalna prilika, koju smo odmah ugrabili I evo vec 3 godine zivimo ovde, uzivamo, radimo vredno I putujemo.

  1. 5. Cime se danas bavis i kakvi su tvoji planovi, da li planiras da se vratis na nasu scenu ?

Trenutno zivim u Melburnu I zavrsavam doktorat iz farmakologije, a usput se bavim I muzickim radom I komponovanjem novih pesama. Izgradila sam mali kucni studio, tako da je moja nova pesma Colors of my love objavljena u avgustu prosle godine u saradnji sa Senses Audio Produkcijom iz Beograda i muzicarima iz mog benda Club57 na relaciji Melburn- Beograd. Pesmu kao I moje obrade svetskih hitova mozete naci na mojoj youtube stranici NINAmusic (https://www.youtube.com/user/Nina05081989) ili zvanicnoj FB stranicihttps://www.facebook.com/ninamusicofficial/. Mi svakako planiramo da se, kada zavrsimo profesionalno usavrsavanje ovde, vratimo u Srbiju, pa nikad se ne zna, ako Srbija tad bude spremna za domacu pop muziku – zasto da ne!

  1. 6. Koji je tvoj stil pevanja ?

Veliki sam ljubitelj pop stila, sto se moze I cuti u mojoj novoj pesmi.

  1. 7. Ko ti je uzor i s kim bi snimila duet?

Jedan od mojih najvecih uzora je Adele I njena muzika zaista ume da inspirise. Na nasoj sceni, mislim da bi duet sa Saskom Janx bio prava stvar.

  1. 8. Mnogo si se promenila od eurosonga, da li ti je mozda zao zbog nekih stvari i postupaka sto se tice karijere i sta bi promenila?

Fizicka promena je dosla prirodno, jer ovako kako sad izgledam - to je moj stil. Retro stil sa kratkom plavom kosom se fenomenalno uklopio sa pesmom Caroban tako da smo bili zapazeni na Evrosongu. Sto se tice svega ostalog, narocito karijere – definitivno nista ne bih promenila, jer svojim odlukama do sada uspela sam da dostignem najvisi stepen obrazovanja, a opet da se ne odreknem muzike, proputujem svet i upoznam divne ljude sirom sveta.

  1. 9. Da li si nekada mozda cula za nas radio i kako ti se cini ideja da fanovi svom miljeniku prirede radio, kako bi ti reagovala na to i da li bi podrzala iste?

Sjajno! Smatram da je najveca sreca jednog muzicara kada njegova muzika, trud I rad naidju na ogromnu podrsku I ljubav od strane fanova. Tako da, svaka cast I zelim vam samo uspeh!

  1. 10 Znamo da si u dalekoj zemlji, da li je uspeh izvan Srbije sigurniji i kakav je tvoj savet mladima?

Poredeci zivot u Srbiji I van Srbije, mislim da se licni uspeh ipak svodi na to koliko ste istrajni u onome sto zelite I cime zelite da se bavite u zivotu. Verujem da nasa zemlja ima pun potencijal da obezbedi lep zivot, mada, u smislu usavrsavanja, uvek bih preporucila da se ode van zemlje, dozivi neki drugi svet, vide neke druge tradicije I nacin zivota.

  1. 11. Da imas magicni stapic koje 3 zelje bi ostvarila?

  1. Da sto pre dodje septembar, kada dolazimo u Srbiju na nase vencanje.

  2. Da dan ima 48h kako bih mogla svakog dana da se posvetim svim stvarima koje volim u zivotu.

  3. Da pop i rock muzika ponovo zazive na nasoj muzickoj sceni.

  1. 12. Sta po tvome nedostaje nasoj estradi ?

Upravo ono sto sam prethodno pomenula I za sta bih iskoristila stapic – vise pop –a I kvalitetnijih tekstova I muzike. Da se u medijima vise pise o samom radu umetnika, a ne o njegovim privatnim zivotima.

  1. 13. Tvoja poruka nasim citaocima i slusaocima?

Ne odustajte od svojih zelja i planova. Sve je moguce ako dovoljno radite na tome da to I ostvarite.

bottom of page